לאזור התוכן הראשי
פתיחת סרגל נגישות

מאמרים

פילאטיס - עבודה על הסף

פילאטיס - עבודה על הסף עבודה על הסף פירושה שאנו מבצעים תרגיל בצורה שתקשה עלינו ביותר, תוך כדי שמירה על העקרונות ועבודה נכונה. זאת אומרת שכשאנו מבצעים תרגיל הוא תמיד יהיה לנו קשה מאד אך עדיין נבצע אותו נכון. עבודה על הסף מאפשרת לנו התקדמות קבועה ורציפה ברמת התרגול ועליה ברמת הקושי.

קרא עוד

בחירת שער כדורגל

שער כדורגל לחצר בחירת שער כדורגל לילדים שיחזיק מעמד חברת טוטאל ספורט מקצועית במכירה שער כדורגל עם אחריות שער גדול קטן שער כדורגל לחצר שער כדורגל טוטאל ספורט שער כדורגל מתקפל

קרא עוד

פילאטיס - התרחבות וגדילה

פילאטיס - התרחבות וגדילה השבוע פגשתי את דליה מנטבר, שהיא ממייסדי שיטת הפילאטיס בארץ ובן אדם מאד מיוחד חברותי וחיובי. כשדיסקסנו בענייני פילאטיס, הסברתי לה את הבנתי לגבי איסוף שרירי רצפת האגן, כשבהוצאת האויר שרירי האגן נאספים יחד עם שאר שרירי הבטן ויוצרים בסיס חזק להמשך התרגיל.

קרא עוד

זמן פילאטיס יצירת מיקוד בתנועה

זמן פילאטיס יצירת מיקוד בתנועה לפעמים בשעת שיעור אני מבקש מהמתאמנים לבצע את התרגיל עם מודעות, מודעות לתרגיל. למה אני מתכוון? לכל תנועה יש התחלה וסוף, ומה קורה באמצע ?

קרא עוד

אימון ספורטיבי במשרד- "תסמונת מחלקת תיירים" במשרד שלכם

אימון ספורטיבי במשרד- "תסמונת מחלקת תיירים" במשרד שלכם תסמונת DVT היא תופעה של קרישת דם בוורידים השכיחה בקרב נוסעים בטיסות ארוכות. על פי נתוני החברה הישראלית לקרישה באיגוד הרופאים, מאות אלפי טסים סובלים מהתסמונת הזו בשנה ברחבי העולם. הסיבה: הימנעות מתזוזה

קרא עוד

מהי הרזיה אמיתית והדרך הבטוחה (והיחידה) להגיע אליה - חלק א`

מהי הרזיה אמיתית והדרך הבטוחה (והיחידה) להגיע אליה - חלק א` המשקל ירד, אך המידה של המכנסיים לא השתנתה? הגוף נראה חטוב יותר והמשקל נשאר זהה, או אפילו עלה? אז מהי באמת הרזיה ומה אנו שואפים לשנות בתהליך זה? חלקו הראשון של המאמר יבהיר לכם את כל האמת לגבי הרזיה.

קרא עוד

4 כללים שיגרמו לך לרזות ולחטב את גופך - (חלק ב` של "מהי הרזיה אמיתית")

כללים שיגרמו לך לרזות ולחטב את גופך - (חלק ב` של "מהי הרזיה אמיתית") בחלקו הראשון של המאמר נוכחתם לדעת מהו המדד האמיתי להרזיה. בחלק זה נתמקד כיצד תגיעו לשם. מה צריכה לכלול תכנית האימונים שלכם ואורח חייכם על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

קרא עוד

מתיחות והפעם ברצינות- למה הגוף שלך מאוד רוצה להימתח!!

מתיחות והפעם ברצינות- למה הגוף שלך מאוד רוצה להימתח!!! גמישות היא אחת ממרכיבי הכושר ומוגדרת כ "טווח התנועה הקיים במפרק, ויכולת האיבר לנוע בחופשיות במלוא טווח התנועה". רוב המתאמנים נוטים להתמקד בשיפור מרכיבי כושר אחרים ו"שוכחים" מרכיב כושר זה החיוני גם כן.

קרא עוד

כיצד הפילאטיס עוזר להפחית מצבי לחץ ארגוניים ?

כיצד הפילאטיס עוזר להפחית מצבי לחץ ארגוניים ? מהו לחץ ארגוני ? לחץ ארגוני כגורם מרכזי בהתהוות תחושת הלחץ של העובדים והמנהלים מתבטא בעיקר בהצבת יעדים של ההנהלה לצמיחה עסקית מהירה בלי לבחון האם יעדים אלה מציאותיים בהתחשב במצבת כוח האדם, רמת המיומנות הנדרשת והזמן החיוני לשם השלמת המשימות.

קרא עוד

חיזוק מערכת החיסון ע"י פעילות גופנית

המשימה העיקרית של מערכת החיסון בגוף האדם היא לשמור על האורגניזם מפני גורמים זרים, חודרים מבחוץ או מזיקים, העלולים לפגוע ולזהם, ולמנוע מהם לחדור דרך המערכות השונות אל הגוף כולו. מאז שעמדו על קיומה של מערכת החיסון בגוף נערכו ניסיונות לתהות על אופיים של הגורמים שמסוגלים לעזור לתגובה זו.

קרא עוד

יציבה נכונה ופילאטיס

יציבה נכונה ופילאטיס יציבה נכונה - הדרך הבטוחה למניעת כאבי גב הידעתם שיציבה לא טובה היא אחד הגורמים השכיחים ביותר לכאבי גב? עמוד השדרה שלכם הוא חזק ויציב כשאתם מקפידים על יציבה נכונה. אבל כשאתם רוכנים וניצבים באופן מרושל, מרכז הכובד של הגוף שלכם זז.

קרא עוד

זרמים בפילאטיס

זרמים בפילאטיס:פילאטיס שיקומי, Core פילאטיס, יוגאלטיס,פילאטיס Dance, Stott pilates, Power pilates, Pure pilates

קרא עוד

כיצד לבחור סטודיו לפילאטיס

כיצד לבחור סטודיו לפילאטיס כיצד לבחור סטודיו? בבואנו לבחור סטודיו לפילאטיס נשאל את השאלות הבאות:

קרא עוד

יציבה נכונה ופילאטיס

יציבה נכונה ופילאטיס שימו לב איך אתם עומדים: האם הכתפיים שלכם מקומרות? האם הברכיים נעולות? האם משקל הגוף נוטה למותן אחד יותר מאשר לשני?

קרא עוד

פילאטיס לנשים בהריון

פילאטיס לנשים בהריון במהלך ההריון האיזון השרירי משתנה בגוף האישה ועלול לגרום לכאבי גב תחתון, כאבים בברכיים עקב הלחץ ויתר המשקל ובשל יציבה לא נכונה כמו כן יתכנו קשיים בנשימה. שיטת הפילאטיס מסייעת להחזיר לאישה את האיזון השרירי והנשימתי.

קרא עוד

קניית הליכון ספורט

הדרך הנכונה לבחור הליכון תרבות הספורט הולכת וגדלה ויחד עם התרבות מועדוני הכושר בישראל חלה עליה מתמדת ברכישת ציוד כושר ביתיים. חברות רבות מספקות מכשירי כושר, דבר שיוצר בלבול בקרב הלקוחות אז מה לחפש?

קרא עוד

הורדה במשקל לשיעורי פילאטיס

הורדה במשקל לשיעורי פילאטיס טיפים להורדה במשקל ושמירה על משקל תקין

קרא עוד

קורס מנהלי מרכזי ספורט

קורס מנהלי מרכזי ספורטטוטאל ספורט בשיתוף מכון וינגייט WWW.WINGATE.ORG.IL בית ספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט, שמח להודיעך על פתיחת קורס חדש וייחודי ראשון מסוגו, להכשרת מנהלים למועדוני כושר ומרכזי ספורט.

קרא עוד

כיצד משנים את הסטטיסטיקה?

איך משנים את הסטטיסטיקה? חלומו של כל מנהל מועדון כושר שבחודש אחד בלבד לא ינטשו אותו לקוחות. שימור לקוח במועדון כושר מתחלק לשניים: מחדש מנוי ברצף ומחדש שחוזר למועדון לאחר תקופת היעדרות.

קרא עוד

תוספי מזון

תוספי מזון החלבון הוא רכיב חשוב ברקמות הגוף וברקמת השריר בעיקר, מכיון שבאימון יש תהליך של פירוק (קטבולי) שריר יש צורך בחלבון לבניה (אנבולי)של רקמות שנהרסו בזמן האימון. צריכה לא מספקת של חלבון לאחר אימון תפגע תהליכי הבנייה ותפגע בהיתאששות השריר כמו כן לאחר אימון יש חלון הזדמנויות לבניית שריר לכן חשוב לצרוך חלבון שעיכולו מהיר יחד אם פחמימה זמינה כמו תמרים בננה סוכר ענבים וכדומה

קרא עוד

פעילות גופנית לנשים הריון

פעילות גופנית לנשים הריון לפני שאת מחליטה להתאמן יש לבקש אישור מרופא מוסמך! עלות אנרגטית נוספת של כל הריון הוא כ- 80,000 קק"ל (בממוצע 300 קק"ל ליום) ללא מים, לפי חישוב של 60% מים עלות האנרגטית הנוספת בהריון היא כ- 170,000 קק"ל !!!

קרא עוד

טיפ למתאמן המתחיל

הפעם הראשונה בחדר הכושר התוכנית שתקבלו מטרתה היא להכניס את גופכם בהדרגה לאימונים ולמנוע פציעות כמו כן חשוב לבקש מהמדריך שידריך אותכם בטכניקה הנכונה של כל תרגיל ותרגיל

קרא עוד

ויטמינים

ויטמינים ויטמינים מסיסים בשומן- להלן ארבעתם-ADEK ןיטמין A-נמצא במקורות מין החי- כבד,כליות,שמנת,חמאה,חלמון.ומהצומח-מזונות שצבעם כתום או ירוק-גזר,בטטה,ברוקולי,משמש. תפקידים-חיוני לראיית לילה,נוגד חמצון.

קרא עוד

תרומת הפעילות הגופנית לירידה במשקל

תרומת הפעילות הגופנית לירידה במשקל הפעילות הגופנית תורמת לירידה באחוז השומן בשתי צורות עיקריות: הגברת חילוף החומרים הבסיסי (BMR). הוצאה אנרגטית מוגברת (שריפת קלוריות) באמצעות הפעילות הגופנית.

קרא עוד

דופק

הגורמים המשפיעים על הדופק במנוחה ובמאמץ .הדופק המרבי הוא מהערכים הפיזיולוגיים היותר קבועים. הוא נקבע בעיקר גנטית, באמצעות מערכת העצבים המרכזית,. הדופק המרבי מושפע מגורמים כעומס חום, מצב נפשי, או מחלה. הגורם העיקרי המשפיע עליו הוא גיל, אך גם לכושר גופני עשויה להיות השפעה עליו.

קרא עוד

שריפת שומנים

אז איך בכלל שורפים שומן? פחמימות ושומנים אנחנו שורפים כל הזמן, אולם כאשר אנחנו מתחילים בפעילות גופנית, מואצת שריפתן, ובמשך פרק זמן ניכר מכל אימון (לפחות חצי שעה ראשונה) עסוק הגוף בחיסולן. בזמן זה אמנם נשרף שומן, אך ברמות נמוכות. רק ככל שהאימון מתארך, עולה באופן יחסי שריפת השומן ויורדת שריפת הפחמימות.

קרא עוד

פעילות גופנית למבוגרים

פעילות גופנית למבוגרים. אחת הדרכים לשַמר את חוזקו ובריאותו של הגוף היא הפעילות הגופני , הפעילות הגופנית עוזרת בעיכוב תהליכי הזדקנות ותפקוד הגוף בחיי היום יום

קרא עוד

שיעורי סטודיו

שיעורי סטודיו אימון גופני שנועד לעיצוב ועבודה נכונה של הגוף. האימון מחזיר למתאמן את השליטה על גופו ולהרגשת כול השרירים בגוף בעיקר שרירים עמוקים שרירי בטן זוקפי גב סוגרים וכו. באמצעות חיזוק מרכז הגוף והגמשת שרירים חיוניים ניתן לחנך מחדש את המערכת המוטורית ובכךלשמור על גוף חזק, מעוצב בריא כל מתאמן ומתאמנת עובדים לפי כושרם ויכולתם האישית ומזה יוצא שכול אחד ואחת יכולים להנאות מפעילות זו.

קרא עוד

תזונה לפני פעילות גופנית

לפני פעילות גופנית רצוי להשתמש במקורות אנרגיה זמינים ,בעיקר פחממות

קרא עוד